Julledigheten

Gott nytt år!!!
Har inte haft blogglust. Men nu måste jag väl ta tag i det ändå.
Sen sist har jag hunnit fira nyår men annars rullar vardagen på som vanligt. 
Har inte ork att skriva jättemycket men här kommer lite bilder iallafall!

Nyår firade vi i Barcelona Olivia och jag, hu hyrde en lägenhet och förare där innan vi gick ut för fyrverkerier!

Vår lägenhet inne i Barcelona var helt amazing!
Vi var såå glada att vi tog en extra natt också så vi fick mysa ordentligt!  

Nyårsselfies


Efter middag, och förfest drog vintips Plaça de Espanya för Cava, vindruvor och fyrverkerier. I Spanien har man ju traditionen att äta 12vindruvor på tolvslaget. En för varje ringning. Kan ju säga att munnen var ganska fullproppad i slutet!

På nyårsdagen köpte vi pizza och mös i pyjamas hela dagen,på kvällen kom 2 Amerikaner vi träffat innan över, vi gick på lite sightseeing och på kvällen körde Vi pyjamasparty med amerikanska "drinking games".
Hur kul och mysig helg som helst!

När jag kom tillbaka efter nyår var kidsen extra glada att se mig så dom hjälpte mej att tömma diskmaskinen. Ibland smälter ja lite av gullisarna!

Förutom nyår har dock allt varit väldigt lungt, förutom igår, då drog jag och Valerie till Igualada och gick ut dör med amerikanerna, dom drar hem imorgon. Var skitkul men oj så trött jag varit idag...


Vardag | |
Upp