En vecka

Varit seg med uppdatering, men min telefon har dött och Emelina har hälsat på så ni får ursäkta. 

Jag och Emme började iallafall helgen i Barcelona. Mysmiddag med Olivia och sen gick vi ut på kvällen.



Till middag käkade jag bara wokade grönsaker för var inte så hungrig, sen unnade vi oss efterrätter också. Btw, allt var sååå gott!

Har inte blivit så mycket bilder eftersom jag inte haft telefon. Men här är en mingelbild från nattklubben iallafall!

Söndagen sightseengade vi lite, typ knallade runt och åt och fikade en massa och det är väl typ det vi gjort även under veckan.
Fredag åkte vil till Barcelona igen, shoppade på sephora och käkade middag med Olivia. Ja köpte världens finaste läppstift, från Kat Von D. Åh alltså jag är kär.


Ser ni hur fint det är?!

Det vår tyvärr de jag kunde bjuda på. Men nu har jag en telefon så det kommer mer bilder, lovar. 2 veckor kvar till vi åker till Valencia!


Barcelona, Vardag | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh så mysigt :)

Upp